Voteman has gone viral

På en blog, der omhandler gode og dårlige eksempler på kommunikation og alt der i mellem, kan vi vist ikke komme uden om Voteman. Ja, videoen er ved at være nogle dage gammel nu, men det gør altså ikke sagen mindre interessant. Nu er videoen nemlig blevet lagt op på hjemmesiden 9gag, hvor sjove, satiriske og andre spøjse billeder og videoer deles og diskuteres. Så selvom Folketinget har valgt at fjerne den fra deres officielle hjemmeside, florerer den altså stadig rundt (troede de virkelig, at de bare kunne trække den tilbage, og så var den ikke tilgængelig længere? Welcome to the real world!)

Man kan sige meget om videoen.. Personligt er den ikke årsagen bag, at jeg har tænkt mig at stemme den 25. maj. Det var noget så tørt som en debat på P1. Jaja, as long as I’m voting, right? Men den har så sandelig fået folk op af stolene og fået folk til at tale om valget. Og nu snakker de endda om videoen OG valget i udlandet. Det kan man da kalde for mission accomplished.

Jo jo, kommentarerne på videoen er delte, men nu er valget italesat, og jeg glæder mig personligt til at se valgprocenterne efter næste mandag!

LINK TIL VIDEOEN/DEBATTEN OM VOTEMAN PÅ 9GAG

Tags: , ,

About gitteengkjaer

Jeg er en 23-årig kvindelig studerende, der er i gang med en kandidatuddannelse i Virksomhedskommunikation på Aarhus Universitet. Jeg har derfor fået en forståelse for kommunikationens kompleksitet og anerkender, at det er en svær, men vigtig, disciplin, som jeg konstant bestræber mig efter at blive bedre til. I den forbindelse holder jeg gerne øje med, hvad der sker derude i den virkelige verden, hvad de gør godt, og hvad de gør mindre godt. Tanker herom og andre finurligheder i mediebilledet finder derfor ofte vej hertil.

Trackbacks / Pingbacks

  1. Virale videoer og deres effekter | gittengkjaer - June 10, 2014

Leave a Reply

