Dovenskab er ikke velkommen her!

USA’s præsident vil stadig have Konressen til at godkende eventuel magtanvendelse i Syrien, slv om de lige talee mere om at få Syriens kemiske våben under kontrol.

Suk, suk, suk, og atter suk.

Jo jo, nogle gange kommer en nyhed meget pludselig, og så forventer offentligheden, at nyheden er tilgængelig inden for ganske kort tid. Og så skal der tastes hurtigt. Det forstår jeg såmænd godt. Men jeg forstår simpelthen ikke, hvordan en artikel med så mange stave- og tastefejl i én billedtekst som den ovenfor kan få lov til at se dagens lys.

Så skal vi ikke indgå en aftale lige her og nu, kære medlæsere? Hvis du går med til at bruge 5 minutter ekstra på at kontrollere din stavning, hvis det, du skriver, skal læses af andre, så lover jeg det samme! Ikke noget med dumme tastefejl eller manglende nutids r’er, tak.

Og ja, nu hvor jeg har forpligtet mig, er I velkomne til at mobbe mig i kommentarerne, hvis I opdager stave- eller tastefejl på bloggen.

About gitteengkjaer

Jeg er en 23-årig kvindelig studerende, der er i gang med en kandidatuddannelse i Virksomhedskommunikation på Aarhus Universitet. Jeg har derfor fået en forståelse for kommunikationens kompleksitet og anerkender, at det er en svær, men vigtig, disciplin, som jeg konstant bestræber mig efter at blive bedre til. I den forbindelse holder jeg gerne øje med, hvad der sker derude i den virkelige verden, hvad de gør godt, og hvad de gør mindre godt. Tanker herom og andre finurligheder i mediebilledet finder derfor ofte vej hertil.

Leave a Reply

